Vilken jävla dröm

Drömde inatt och jag och Stefan skulle flytta in i några kompisars lägenhet medan vi väntar på huset.. fråga mig inte varför men det blev tvunget att bli så. När vi väl flyttade in såg det ut som faaaan.. det låg gamla möbler huller om buller.. de hade inte flyttstädat så det låg dam överallt och golvet var klibbigt.. det låg mögliga tallrikar över hela diskbänken som stått där hur länge som helst och det sprang kackerlackor över hela golvet

Sen fick jag reda på att vi inte kunde flytta in i huset för det skulle rivas.. helt sjukt.. och jag bara grät och grät i drömmen.. Så när jag vaknade, var det som att vakna ur en mardröm.. åhh vad lättad jag blev!

Här kommer lite nyheter från MIO Möbler.. Katalogen kommer nu i augusti.. beställ den här!



image108



Kommentarer
Postat av: Newsthings

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2008-02-05 @ 14:31:07
URL: http://www.newsthings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0