Dagens händelse!

Jag sitter hemma och spelar på datorn då det ringer på dörren.. Jag hatar oväntat besök och funderar i en tiondels sekund på att ringa någon eftersom jag alltid tror att det är någon som vill mig illa när det knackar på dörren oavsett om det är en försäljare, radiotjänst eller tjuv.

Jag tar dock mod till mig och går och öppnar dörren. Utanför står tre pojkar, som jag gissar är från kvarteret. De står med strumpebyxor över huvudet, annars är de vanligt klädda. De skriker: "Bus eller godis!". Jag höjer på ögonbrynen och säger: "är ni inte lite väl sent ute grabbar?". "Bättre sent än aldrig!" säger den ene fräcke killen och jag känner att jag börjar digga dom mer och mer. "Jag har tyvärr ingenting" ljög jag... Jag vet att jag är ond ibland men den där chokladtomten jag har i skafferiet ger jag fan inte bort! Den är helig!

Då säger samma kille som snackade innan: "Har du inga knäckebröd då??!" Jag bokstavligen gapskrattar och går och hämtar tre knäckebröd. "God Jul" ropar jag efter dom och de ropar glatt tillbaka. Väldigt charmiga och trevliga pojkar

Jag lovar.. Om jag någonsin får en son.. så ska han bli sån!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha!!! Oj vad jag skrattade när jag läste detta:) Knäckeröd..moahahhaa! Charmiga varelser. Kram!

2007-12-18 @ 18:46:53
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0