Farligt att jobba på Åhléns

Jag har jobbat idag. Från 12-17, inget att gnälla över. Jag gillar att jobba i butik eftersom jag kan få utlopp över mitt glada humör och servicekänsla. Det bästa är nog när jag står i kassan... För när jag går runt i butiken blir jag bara förälskad i allt jag ser... Eftersom jag jobbar på Hem och Media så är ju inte det så svårt.

Jag har nästan blivit blind för allt annat eftersom jag har jobbat och varit mycket på IKEA. Dessutom hade utbildningen jag gick ett samarbete med IKEA så vi var där mycket under utbildningen också. Det har bara varit IKEA och MIo Möbler som gällt för mig.

Men nu när jag är så mycket på Åhléns så har jag upptäckt hur mycket fina saker de har där också! Jag har ju alltid vetat att de har fina saker, men inte visste jag att de skulle falla MIG i smaken! När man ska/vill jobba som inredare/butikskommunikatör måste man lära sig att jobba med alla slags stilar och produkter, vare sig man gillar dem eller inte!!! Det är ju inte JAG som ska gilla skiten, det är kunden!

Här presenterar jag 8 favoriter.. jag lovar, jag har fler favoriter men det skulle bara tråka ut er om jag visade allt!!



image304

1. Kudde metallic 155:-
2. Glas Harmoni: Vin 60:-  Champagne 60:-  Snaps/likör 50:-
3. Dekorationsträd 125:-
4. Badrumsserie: Tandborstmugg 45:-  Tvålpump 125:-
5. Barockljus 95:-
6.
Poslin Gustaf: Tallrik 75:-  Assiett 60:-  Skål 40:-
7.
Glas Fiona 49:-
8. Skål Fiona 59:-

Mer inspiration -- Ahléns.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin blogg du har! Är det okej om jag länkar till dig via min blogg? Kram, Maria

2007-12-18 @ 16:28:47
URL: http://www.modeblogg.adnic.com
Postat av: Sandra

Det där dekorationsträdet skulle sitta fint :)

2007-12-18 @ 22:15:00
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Maria

svar: Ja, jag tror att lite rosa kan bli riktigt fint till våren, och det är så kul att sambon är helt med på noterna! :) Jag ÄLSKAR er lilla mysphörna på golvet! Vad för utbildning gick du för att bli inredare?

Länkar genast. Kram!

2007-12-19 @ 09:45:13
URL: http://www.modeblogg.adnic.com
Postat av: pia

vilka bra favoriter!!! skulle viljka ha allt av det där tror jag...spec. 1, 2, 3, 7 å 8 de gillar jag allra mest...
kram

2007-12-19 @ 16:08:28
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Cissan

Jag gillar trädet. Har varit sugen på att köpa det, men vet inte riktigt var jag ska ha det så jag har bara låtit bli att köpa. Men fint är det.
Ha det bra!

2007-12-19 @ 21:23:21
URL: http://www.dsign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0