Julklappsinslagning..

...kan ju vara väldigt roligt.. Jag älskar det!

Nu känner ju inte alla som läser bloggen mig.. men OM ni kände mig så hade ni vetat att det är typsikt mig att göra något lite extra av vissa saker.. som t.ex. julklappsinslagning.

Jag är så trött på det traditionella; man virar papper runt julklappen, sen virar man snöret runt i form av ett kors och sen drar man saxen över snöret så det blir krulligt.. I år ville jag testa något nytt.. och temat är Rosa.. (typsikt mig att ha teman också) Nedan ser ni lite bilder på hur några av julklapparna ser ut.

Jag har väl inte varit super kreativ utan mer utforskande i min inslagning. Jag köpte lite papper och snöre och sedan använde jag mig av sånt som jag hade hemma, t.ex. "natursnöre", satinband och rivet tyg. Och istället för att krulla snöret, band jag det i en rosett istället.

image306

image307

image308

Kommentarer
Postat av: Nilla

Jättefint!
Ha det så bra.

2008-01-14 @ 18:40:30
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0