Sophias Julklapp

Bara så att ni vet, så vet jag fortfarande inte om jag får jobbet eller ej.. Det har gått 2 veckor nu och det är ganska jobbigt att inte veta.. Jag kan bara inte släppa taget om det hela, det är nog det som är jobbigt. Har jag inte fått jobbet så kan jag inte komma över det och har jag fått det så kan jag inte fira.
Vi får se.. det lär jag få reda på efter nyår. Har redan frågat chefen en gång och han sa att de inte visste än.

Den julklapp jag var nöjdast med att ge bort vi år var Sophias julklapp. Jag plockade ihop några grejer från Åhléns.. väldigt lyckat enligt mig! En present som JAG hade älskat att få.. den är ju så fin att bara SE på.. Hon blev nog lika glad som jag hade blivit! =)

image320

image321

        

* Svart "kista från - Åhléns *
* Svarta vinglas FIONA - Åhléns *
* Guldljus i hållare - Åhléns *
* Svart frottéhandduk - City Gross *
* Limegröna makeuphanddukar - Åhléns *
* Badkulor - Åhléns *
* Guldfärgade förvaringskorgar 2-pack - Åhléns *

Kommentarer
Postat av: pia

åhh den presenten hade varit underbar att få:)
*gillar*

ha det gott!

kram

2007-12-27 @ 19:26:45
URL: http://baramittlillahem.blogg.se
Postat av: Malin

Jättefin present. Hade med blivit väldans glad för den. :)Hoppas din jul har varit trivsam. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0