Tack!

Tack för alla fina kommentarer som jag fått här på bloggen! Ni förstår inte hur glad man blir när man loggar in och ser att någon har kommenterat det man skrivit, oavsett om det är om inredning eller mina andra, ibland onödiga, inlägg.

Ibland ger jag inga kommentarer tillbaka.. Men det är inte av otacksamhet eller för att jag inte bryr mig.. Men ibland känns det bara fel att skriva bara för att någon har skrivit till mig. Men då och då tittar jag in likt en trädgårdstomte för att säga hej eller bara skriva någon av mina knasiga kommentarer.

KÄRLEK TILL ALLA!! =)

Ikväll var jag hos min mami och tittade på Sagan om konungens återkomst.. Vi såg de andra två filmerna igår och i förrgår. Så passade jag på att skälla lite på min syster för att hon gått ut i det kalla i bara strumpebyxor och en tröja som knappt täckte baken. Och så skällde jag lite på min bror för att han alltid började fnissa åt morsan i de mest sorgliga scenerna av filmen, bara för att hon grät så mycket.

Men jag älskar dom.. de är mina små dyrbara änglar, mina solar... Mina syskon är de mest kärleksfulla, alltid myser dom, jävlas lite grann eller bara stöttar en, trots att de är så små i mina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0