Äntligen hittat min garderob!!

Jag har ju egna planer på att byta ut garderoberna i sovrummet i nya huset... Karlsson tycker inte att det är någon brådska.. men är det något jag vill ha klart snart så är det sovrummet!!

Skönt att jag får inreda det själv
! Min kära sambo är ju så intresserad av inredning han också.. så jag får inte ha inredningen för mig själv.. det gäller att kompromissa! Men han lovade mig att jag skulle få inreda sovrummet själv! woohoo!

Garderoben behöver vara 2,5 meter och jag vill ha skjutdörrar.. 2 m blir för lite förvaring och 3 m får inte plats... Har kollat lite på andra garderboer än IKEA men de är ju så dyra!! någon som vet någon billig försäljare?

Men NU! har ikea fått in en snygg skjutdörr som är 2,5 meter... Den är snygg! men den kotar en del också. ca 6000kr. Ek och härdat svart glas.
Snygg spegel, svart örngott, ljusstake och förvaringslåda från IKEA.. Lampa, vitt och grönt kuddfodral från MIO

image102

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gu' vad fina saker :)

2007-07-26 @ 22:49:41
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0