Billigt LYX!


image87
Värmeljushållare från VILLAGE, Servetter från IKEA, Gerbrabild från oncewild.com.au


Som jag nämnt i ett annat inlägg så tycker jag att det är lyx att köpa mig en inredningstidning! Sådana små detaljer som gör vardagen lite mer exklusiv! Dessa saker är ju inte särskilt dyra heller så det är ju inte omöjligt att unna sig detta oftare. jag kom på lite fler exempel:

♥ Jag tycker att det är lyxigt med servetter till middagen istället för hushållspapper. När jag väl köper servetter tycker jag att det är synd att skita ner dem när man torkar sig runt munnen eftersom de är så fina... LÖJLIGT? Jag vet! Men lyx är det för mig!

♥ Att bada med bubbelskum är lyx för mig! Speciellt när det luktar så gott också! Och badkulor är också lyx!

♥ Det är lyx att unna sig en blåbärspaj och Kaffe Mocka på ett café. Något jag nästan aldrig gör för det är så dyrt! Dricker inte ens kaffe egentligen så det är väl kanske därför jag aldrig fikar på stan.

♥ Att köpa fina blommor i en blomsteraffär och sätta i en vas hemma, eller att ge bort blommor till någon utan att ha en direkt "anledning".

♥ Att tända ljus till middagen och duka fint även om man bara ska äta själv.

♥ Göra sig iordning tidigt inför kvällen, gå och lägga mig i sängen och dricka en kopp med varm mjölk med honung i för att sedan somna direkt.

♥ Gå till affären innan frukost och köpa nybakt bröd, färska grönsaker och allt man vill ha när man är morgonhungrig och sitta LÄÄÄÄÄNGE och äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0