Brunt igen?!

Älskar bruna, beiga och andra varma färger som bara får en att vilja krypa upp någonstans och mysa =)

Nu är väl brunt och beige "ute" och det som gäller är svart och vitt i kombination med starka färger... Men ska man jobba som inredare i framtiden blir det omöjligt att hänga med i alla trender... varför ska man göra det? Inredning börjar bli som klädmode.. man måste hänga med hela tiden och uppdatera sig..

Jag tycker att det är snyggast när man speglar sin personlighet och smak i sitt hem.. då blir inredningen som mest trivsam och spännande! Jag är inte så mycket svart-vit.. kanske på små detaljer.. men jag är mest beige och brun.. Definitivt en färg jag kommer att ha i nya sovrummet!

image100
Härligt med brunt badrum!


image101
Snygga, bruna tapeter!
Färg,  tapet och bilder från Alcro

Kommentarer
Postat av: Lokekatinka

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2009-05-20 @ 09:58:40
URL: http://lokekatinka.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0