Duktiga jag

Idag gick min baby upp tidigt.. han skulle till gården och sätta upp staket med kusin och farbror.. Så jag vaknade i min ensamhet och gick ut och gick en 45 minuters runda i rask takt innan frukost.

Var ganska hungrig när jag kom hem.. Gjorde ändå midjeövningar och några övningar för armarna som jag lärt mig från en aerobicsbok som jag fick av min mami.. Med hjälp av denna bok fick hon tillbaka sin snygga timglasform efter att hon födde mig... så boken är tryckt 1984!! Men den är skitbra!

Måste köpa en bra nagelfil... min moster hade en skitbra som hon köpte på Lindex.. tror att den kostar runt 100-lappen och är någon slags stenfil. Hann inte åka ner till stan idag så det får jag göra imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0