Emmsan, Liiiisa och Cladde

Vilken jävla Trio alltså! hahaha!

image82




Emma och jag var bästisar på högstadiet.. ni vet.. sånna som man sov över med VARJE helg och berättade alla hemlisar för och lånade kläder av..

Lisa och jag gick i samma klass och tramsade oss mycket tillsammans och pratade hemlisar med varandra och umgicks mycket!

Men när vi tre umgicks tillsammans... så blev det kaos... och nu menar jag på ett positivt sätt! Vi filmade oss själva en gång när vi stod i trädgården, utklädda och dansade och fulade oss! fy fan va roligt vi hade! Nu förtiden umgås vi inte så ofta längre.. alla har sitt på var sitt håll.. men vi har alla tre ändå sagt att det är ok att ha det så... ingen gnäller, ingen mår dåligt av det.. men när vi har våra små återträffar så har vi sjukt kul och pratar en massa minnen och tramsar oss så som vi brukade.

Förra lördagen träffades vi hemma hos emma... vi lagade tre-rätters-middag... och alla rätter skulle vara en hemlis.. Lisa gjorde förrätten (som vi inte visste vad det skulle bli) Jag gjorde varmrätten och Emma efterrätten. Till förrätt blev det en jävligt god röra med äpple, ärtor creme fraiche eller nått o massa vitlök! detta åts med hjärtformat rostat bröd och vindruvor.. FY FAN VA GOTT!

Sen kommer min varmrätt som Jeanetti har lärt mig! köttfärsfylld långfranska med smällt ost, tsatziki och sallad! Det var uppskattat! både av min mage och deras!

                                                  

Som avslut åt vi blåbärspajen som emma gjort! skitgod.. men du.. den där sockerkakan som du även ställde fram gick ju fan inte ner sen =D fan va mätta vi var! och vi drack och åt och skrattade och skvallrade och myste! Vi skulle ha gått ut sen men emmas fot tillät inte det.. så jag skjutsade ner Lisa i regnet och hon var ju inte supernykter heller för den delen så hon höll på att peta ut ögat på mig med paraplyet hela tiden.. som förresten inte hjälpte ett skit eftersom vi blev dyngsura iallafall =D

Men kul hade vi! Vi ska ut en annan dag har vi bestämt.. och shakea some ass för det är det vi tre är gjorda för!!!

                                                           

Kommentarer
Postat av: emmmsa

Underbart inlägg. Redigt såg vår video från min trädgård där Lisa blåste bort konstigt nog och jag hade hand om väderleksrapporten! saknar dom tiderna men nu ska i skapa fler i din blivande trädgård :D klart vi inte gnäller. vi vet ju att vi har varandra där iaf! puss på dig gumman. älskar dig!

2007-07-11 @ 23:12:50
Postat av: Claudia

Har du kvar filmen??!!! var det inte den som du hade råkat spela över?? måste sen den isåfall! Det är bäst med sånna vänner som inte gnäller och jämt frågar: "varför hör du inte av dig??" osv...
älskar dig också! vi måste ut snart!

2007-07-12 @ 10:57:48
URL: http://cladde.blogg.se
Postat av: Jeppeandrea

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-07-28 @ 08:03:23
URL: http://jeppeandrea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0