Inte för att...

Inte för att jag är på smällen eller så men jag har ett visst intresse för barn och barninredning. Jag hittade det här påslakanet på My First Room och tyckte det var så snyggt! Skulle absolut kunna tänka mig att köpa det redan nu och ha det inplastat tills man får en unge.. skulle passa utmärkt om man hade en flicka! Jag är nämligen lite anti-rosa-för-flickor-blått-för-pojkar. Påslakanet fanns även till vuxensäng men jag tror inte det skulle vara så populärt för Stefan att ha ett sånt påslakan. 



Spjälsängen är från Babyland, jag gillar det ljusa träet och de mjuka och runda formerna. MYSIGT! På gränsen till traditionellt sött, men med en modern touch.



Häftig bordslampa i aluminium från ILVA, inte menad som barnlampa kanske.. men varför ska man bara ha gulliga små barnsaker i barnrummet??

image86
Evaristo

 

Kommentarer
Postat av: Reidarnathalie

Great site keep up the good work

2009-08-21 @ 11:26:19
URL: http://reidarnathalie.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0