Justin Timberlake



Jag var på Justin Timberlakes konsert i Scandinavium den 25 juni med min syster, min moster och en kompis till min moster. Det var skitkul! Vi hade sittplatser men stod upp ändå större delen av showen och dansade loss och sjöng så högt vi kunde!

image81


Jag hade skittrevligt men.. det finns några men... Jag blev lite besviken eftersom jag innan läst om hur fantastisk konserten skulle vara. "Rock your body" skulle nästan vara bättre än Michael Jackssons ljusshower... Ehh NEJ??

Och så läste jag någonstans om någon gospelkör som skulle sjunga i "Loosing my way". Visst var det en gospelkör i låten men gospelkören i sig fanns inte där fysiskt?! det var ett av numrena jag hade sett fram emot men blev besviken när jag bara så inspelade körmedlemmar på "filmduken".

Sen tycker jag att Justin är.. jag vet inte ens vad jag ska kalla det.. låtsas hångla med sina dansare?! till vilken nytta? man såg ju att det inte var på riktigt.. ville han göra alla fans avundsjuka? Det kanske hade funkat på mig när jag var i 12 års åldern (då var jag ett enormt BSB-fan) men nu tycker jag mest att det är lite töntigt faktiskt... Jag vet inte.. kanske har jag blivit en kärring =)

Annars var konserten skitkul och bra! Och Timbalands entré var helt sjukt bra! Hade dock njutit mer av konserten om jag inte hade behövt köra hem till Växjö direkt efter. Var hemma 03:20 och skulle upp och jobba tre timmar efter.. men där får jag faktiskt skylla mig själv! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0