Brasilien - Chile på Ullevi

Lördagen den 24 mars åkte jag och Stefan till Göteborg för att se matchen mellan Brasilien och Chile på Ullevi.
Vädret
var helt underbart och det var massor med folk på stan. Vi gick en, vad som egentligen skulle bli en shoppingrunda... men ingen av oss hittade något speciellt. Det var helt otroligt vilken stämning det var! Fullt med chilenare överallt! som naturligtvis buade ut mig totalt eftersom jag hade Brasilientröjan på mig =)

Inne på stadion var det varmt som bara den! Vi fick solen rakt på oss vilket bara fick stämningen att bli ännu bättre!
Matchen var helt fantastisk! förutom precis i slutet då när dessa rastlösa hulliganer sprang in på plan som vakterna hade svårt att komma ifatt!
En bra match dock som slutade med 4-0 till Brasilien!!!

image5

Ronaldinho ska slå frispark
image6


Kommentarer
Postat av: Martin Arias Michea


Hej! Sötnos, vad FNT du har skrivit om chile och brasilien på Ullevi ,Jag tycker den var fin alltså Bloggen. =) ÄLSKAR Dig //Martin (L)

2007-04-01 @ 15:27:11
Postat av: Claudia

Tack kära lillebror!!! vad du är söööt! älskar dig med hela mitt lilla hjärta! puss och kram!

2007-04-05 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0