5 Nöjen på raken!!

Nu när man sitter och begraver huvudet i dataskärmen av allt pluggande behöver man lite motivation och nöjen att se fram emot. De närmsta två månaderna är fullspäckade för min del.. AV UNDERBART ROLIGA NÖJEN!

♦ Min mosters möhippa
Alla kvinnor i familjen ska ut och äta och dansa! Det inkluderar mormor, mostrar, mamma, syster, kusiner och morbröders fruar och fästmöer. Hela möhippan börjar hos mormor med en liten förfest där vi gör oss iordning tillsammans.  Vi har bokat bord på Akropolis i Växjö som är en grekisk resturang... Mmmm! Sen ska vi ut och shake some ass! Vi vet inte riktigt vart vi ska än men vi hoppas på salsan eller sports!

♦ Examen
Förhoppningsvis så tar jag min examen den 7 juni! Då blir det examensutställning i gallerian på universitetet och sen blir det fest med klassen på Teleborgs slott! En dag jag verkligen längtar till!



♦ Förberedelser inför bröllopet
Jag hade tänkt boka tid för pedikyr och manikyr inför bröllopet. Något som jag aldrig gjort i mitt liv! Sen är det även jag som har ansvaret för dekorationen i lokalen! Jag längtar! Ja justet... jag och min älskling har bokat dubbelrum på ett hotell i närheten av lokalen. Första gången jag sover på hotell!


Hotellrum på Scandic


image34


♦ Bröllopet
Dagen innan bröllopet ska familjens kvinnor hjälpas åt att dekorera lokalen, de dekorerar och jag pekar ;-)
Jag, som är brudtärnan, ska umgås med bruden hela brölllopsdagen och vi ska bli sminkade och få håret uppsatt! Sen är det så klart ceremonin i kyrkan och sen blir det mat och dans i lokalen!!! woohooo!

♦ Konsert
Jag, min "lilla" moster, hennes kompis och min syster ska till Göteborg den 25 juni och se Justin Timberlake i Scandinavium! kanske ska vi även shoppa lite innan konserten. Det är också något jag ser fram emot!!!

Kommentarer
Postat av: Elena

Hihi så kul det kommer bli :) . Jag ska medskriva om vad jag har att längta till :):):) . loooove <3

2007-05-15 @ 21:04:39
URL: http://youraddiction.blogg.se
Postat av: Claudia

Vi kommer o ha så himla kul!!! jag längtar efter allt lika mycket!!! woohoohohohooo :D puss gumman!

2007-05-16 @ 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0