Ack du ljuvliga kärleksmums!

När man sitter och pluggar för länge kan man få allvarliga snedtändningar... Som idag till exempel då jag suttit med examensarbetet hela eftermiddagen och kvällen. Jag bestämde mig för att ta en paus och äta en, vad jag tycker, välförtjänt kärleksmums. Då började en massa ord fara runt i huvudet på mig och jag skrev denna dikt. Jag höll på att skratta ihjäl mig medans jag skrev den! =)

image33

Ack du ljuvliga kärleksmums!

Som sprider din söta smak i min varma mun

Som ger mig en oslagbar paus i studerandet

Du är mitt ljus i denna mörka frostbitna tid

Du ger mig styrka och gör tankarna klara som kristaller

I kombination med mjölk är det som man och kvinna under kärleksakten

 

Ack du ljuvliga kärleksmums!

Res genom mig?

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH ge mig!

2007-05-14 @ 23:14:37
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Elena

HAha JAG DÖÖÖÖÖR. Så cool ;P

2007-05-15 @ 21:00:21
URL: http://youraddiction.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0