Bäddseten på MIO.. smakar det så kostar det??

För att berätta lite om min dag så har jag övertalat mor min att följa med och simma.. hon är lite töntig ibland men jag älskar henne trots allt (som hon själv brukar säga).. Simma är skitskönt!.... Så länge det inte simmar femhundra stressande proffssimmare i bassängen... eller ännu värre; trehundra slöa pensionärer.. OK jag VET!!! nu var jag elak igen!! Sen ska jag hem... äta och däcka.. mer än så hinns det nog inte med.



Bäddseten på MIO är ju råsnygga! Vissa priser är ju bra men 890 spänn för ETT bäddset?? NEJ tack... trots att de är av satin så betalar jag inte så mycket...

Bedöm själva.. fina va??


image160
Bäddset BOTANICA 290 kr



image159
Bäddset THEA 890 kr


image161
Bäddset NANTUCKET 290 kr


image162
Bäddset CHLOE 790 kr


image163
Bäddset SOFIA 390 kr (ord. 590 kr)

Kommentarer
Postat av: Nilla

Botanica och Chloe var fina! Alla var fina förresten. Sängkläder är verkligen så roligt. Men jag håller mig i alla fall till mina enfärgade vita...

2007-10-12 @ 12:44:14
URL: http://tankebubblor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0