Ge ditt stöd till rosa bandet


image185
Jag har redan bidragit
Har du?


Mitt motto har alltid varit "Lev idag som om du skulle dö imorgon" och jag har försökt att leva efter det. Att vara en riktig livsnjutare, att inte ha så höga krav på mig själv och njuta av det jag har och vem jag är men sträva mot det jag vill uppnå.
Att försöka vara glad så ofta som möjligt och tramsa mig och skratta och få andra personer att bli glada och skratta.
Att försöka göra någons dag lite bättre och uppskatta de som gör min dag lite bättre.
Att sluta vara så jävla fixerad över hur jag ser ut och istället tänka på hur jag mår och äta gott men ändå nyttigt

Att uppskatta de i min omgivning och att berätta det för dem så att de alltid vet det

Vill du veta mer om bröscancer.. läs här

Kommentarer
Postat av: Petra

fick en kommentar på min sida om att dettta bara var bluff. Jag läste om henne här på din sida och gick vidare till hennes blogg. blev så tagen av den, jag gjorde också ett inlägg om detta då. Men jag har tagit bort mitt inlägg igen. hennes sida finns inte heller kvar. Så något skumt är det. Tror inte du också att någon av kvällstidningarna hade varit uppmärksammade på detta om det var sant??? Jag blev väldigt kluven i alla fall. Fy, vad hemskt om hon bara har hittat på allt.
Ja, det är ju även hemskt om det skulle visa sig vara sant oxå.
eftersom jag hade läst det från din sida ville jag kolla om du oxå hade fått några kommentarer om det.

ha det bra.
kramen

2007-10-10 @ 08:07:22
URL: http://godisfrun.blogg.se
Postat av: Helena

Godmorgon! Ja men i Sverige har vi inte ddödshjälp. Vi stänger av respiratorer efter ytterst noggranna undersökningar på hjärndöda personer.! Läs hela bloggen med händelseförlopp´så ser du att det inte stämmer för fem öre. Hamna i respirator som stängs av på ett visst klockslag efter att ha fått besked för en månad sedan???? Nej jag förstår inte att någon har köpt det! Men det finns alltid undantag, så jag kan ju inte veta.Hoppas att du får en bra dag!

2007-10-10 @ 08:44:19
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Jag har faktiskt köpt två band. Ja man vet så lite egentligen!Ha en fortsatt bra dag!

2007-10-10 @ 12:03:13
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är bra att man kan stödla en del :)

2007-10-10 @ 12:16:27
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: MO

Nej inte än, men jag ska...det är ju till ett viktigt ändamål. Jag bor inte i Växjö nu, det var ett par år under studietiden, nu har jag några mil dit, men gillar att åka dig och shoppa. Fin blogg du har, o fina ringar på tidigare inlägg, ha de bra

2007-10-10 @ 14:47:30
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0