Hemligheten = Äntligen fick vi tummarna ur...

... ja... röven.. inte bokstavligt talat då.

VI HAR FÖRLOVAT OSS!
Visst är det mysigt?? Inte för att vår kärlek har förändrats för den sakens skull... Det är ju inte så att jag lever mitt liv lyckligare eller älskar Karlsson femtio gånger mer nu.. Och det är ju inte heller så att vi är mer bundna till varandra nu än vad vi var innan.. Det är bara en milstolpe för vårt liv tillsammans... En annan milstolpe var att köpa huset tillsammans.. Det är även en symbol för vår kärlek.. Det kunde ju lika väl ha varit varsitt halsband eller något annat... men halsband har jag redan fått av Karlsson (på vår halvårsdag, alltså för drygt 4,5 år sedan).. Så vi valde att vara mer traditionella.. Ringar i rött guld blev det till båda, min har dock princessdiamanter..
Karlssons ring är slät och den ser ut som härskarringen lite.. så numera kallar jag honom Frodo.. hahaha!

Förlovningen skedde hemma i vardagsrummet vid den öppna spisen efter en jävligt god pizza och med några av mina familjemeddlemar närvarande. Det var ganska roligt för vi hade egentligen planerat att förlova oss någon annanstans ensamma... men vid matbordet när vi käkade pizza så börjar Stefan och mina mostrar att bråka på skämt och min moster säger att han är mobbad för att han inte är med i familjen.. varpå min mormor hävdar att "det är han visst det!!!" och min andra moster säger: "Det är han ju inte, han har ju för fan inte ens friat än!".. Så jag och Stefan utbytte menande blickar och sen går han ner på knä när vi förflyttat oss framför TVn. Hahaha!! Där fick dom så dom teg!! hehe.. och nästan alla började lipa! Så söta  dom är!

Ringarna beställde vi på vår femårsdag den 7 september i år. Efter det var vi ovh åt på grekisk resturang och fortsatte drickandet hemma ;-)

image164

image165

Bild på "Frodos" och min ring tillsammans

image182

Kommentarer
Postat av: åsa

GRATTIS GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN.... kram åsa

2007-10-08 @ 19:01:40
Postat av: Cladde

Tack tack!! =)

2007-10-09 @ 08:12:40
URL: http://cladde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0