Jag är överlycklig!

Till skillnad från i vanliga fall då jag mest är lycklig! Allt det här med huset är ju så jävla underbart och jag känner bara att jag älskar allt och alla och är allmänt lycklig... det måste vara höstens förtjänst =D

Idag är jag dock extra fucking jävla lycklig.....  Varför kan jag tyvärr inte avslöja nu... det är lite hemligt så ni får ge er till tåls.. hehe.. Detta kommer bli skitkul! woohooo!! Visst är jag elak nu??.. ni får väl läsa igen om några dagar om ni är så nyfikna!

image156

Ska nog förbi Blomsterlandet idag och köpa med mig några Gerbera-blommot hem.. de är så fina! och höstliga!
Snart är det lunch! hej med er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0