Veckans "kärleksförklaring" från Karlsson

Karlsson: "Du är min lilla sköldpadda"
Jag: "jasså??!! vad söt du är..."
Karlsson: "LITEN; RUND OCH SLÖ!!"
Jag: "jaha.. du menade så...."

image183

Jag gillar inte sköldpaddor riktigt... i vanliga fall skulle jag tycka att de är grymt söta.. men jag tycker bara att de är lite äckliga och läskiga.. Det måste bero på ett barndomstrauma då vi hade en sköldpadda som hette Patán som husdjur.. En dag sprang han lös i lägenheten och jag bär upp honom för att pussa honom på munnen.. Då hugger det svinet tag i min läpp.. HÅRT SOM FAN så läppen spricker och det börjar blöda... jag var 4 år, och ärren sitter fortfarande kvar.. alltså inte i läppen utan i psyket.. =p

Dessutom så luktade det skitäckligt i badrummet där han höll hus för det mesta.. Det är nog grunden till avskyn mot sköldisar, dessa söta små djur

Kommentarer
Postat av: Glennmary

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-02-02 @ 10:13:18
URL: http://glennmary.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0