Jävla skitvirus! har "virusat" sig på min dator!

Hoho!

Satt på msn igår, fick en fil av en släkting... jag mitt dumhuvud tog ju givetvist emot den.. och öppnade den..

Det visar sig, "överraskande" nog, att det är ett jävla virus! Det där jävla viruset som jag varnat alla för.. det där jävla viruset som det stod om på aftonbladet och som skriver av sig självt och skickar sig självt till alla dina kontakter!!!

Det här jävla viruset är för jävligt... det har spridit sig... vi har märkt att datorn är segare nu.. men än saknar vi inga filer eller så... Det värsta är att datorn är nyinköpt.. så jag satt och lipade halva dagen igår!


SNÄLLA!!! ta inte emot filer på msn!! skaffa ett bra antivirusprogram.. skit i om det kostar lite om året... Och var säker på att de du snackar med på msn verkligen är den du tror att du snackar med.. Detta viruset skriver nämligen till dina msn-kontakter...

Hoppas att datorn blir frisk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0