Mycket lägre än Glocalnet..

...är min energi idag... låååååg

Vaknade av att syster yster kom och slängde sig i min säng imorse, helt otippat, hon behövde prata av sig lite. Så jävla skönt o göra det ibland.

Käkade en onyttig jävla frukost, gott som fan var det men mådde illa sen, stekt ägg med bacon o köttbullar med chokladmjölk.

Jag och min älskade Guldfisk a.k.a. Karlsson har legat i soffan hela dagen.. vi har bara myst med filtar o kuddar och tittat på Beck och Harry Potter. Jag köpte även nya Plaza interiör som jag låg och myste med och bestämde mig för att börja prenumerera.

image118

Känner mig allmänt lat och mysig idag


Jag lagade hemmagjord pyttipanna, fifan va smaskigt det var! Glömde givetvist ta kort på maten....Älska MAAAAT!

KOllade på TV4 Fakta "dokumentären" som handlar om att ha många barn, närmare sagt 13 stycken! Och jag bestämde mig väldigt snabbt för att jag bara ska ha 2, max 3 när jag blir stor... Älskar barn så vi får se hur det blir med den saken.

På tal om lågt, lägre och lägst. Så vill jag uppmana alla att köpa lågenergilampor! Vi har bytt ut alla våra bordslampor till lågenergi. Och eftersom vi nästan bara använder våra bordslampor (för tillfället iallafall) så gynnar vi både elräkningen och MILJÖN!!!! För fan, jorden är det enda hem vi har och det enda hem vi kan erbjuda våra barn och barnbarn...


image121

Lampan är köpt på Lamplagret i Växjö och växt och blomkruka från IKEA

Kommentarer
Postat av: anna nyberg

hheeej!
vad mysigt ni verkar ha det :) vart bor ni? mysigt med hus förstår jag! haft en bra helg ?
Puss o Kram

2007-09-17 @ 17:53:40
Postat av: Åsa

Grattis till husköpet... va fint det ser ut, snygg inredning:)Kul att läsa din blogg. Ta hand om dig Kram åsa

2007-09-18 @ 14:17:01
URL: http://asastyle.blogg.se
Postat av: Hokamo

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-12-04 @ 10:29:42
URL: http://hokamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0