Nu åkte jag dit igen!!

Fan fan fan!

Idag kom H&M Rowells inspirationskatalog... och det är väl fan att man ska ge sig fan på att titta i den??
Det slutar med att jag ringer och beställer för 677 kr! Och jag som PRECIS fått hem ett paket därifrån.. Well done Cladde!

Vad ska man säga? Jag kan helt enkelt inte stå emot deras kläder. Beställde tunika, jacka och ballerinaskor. Har redan ett par svarta likadana skor och är helt förälskad. Jaja... Karlsson vet inte om detta ännu... Tror inte han blir ledsen i ögat =)

Jag är iallafall stolt över att jag inte handlade de där andra 4 tröjorna och den där andra jackan också.. Det hade ju blivit ganska mycket dyrare.. puuuh!

image129

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack:) ja visst är det svårt att stå emot när de dumpar ner en massa kataloger i brevlådan! det blir säkert kanonbra!

2007-09-19 @ 22:55:54
Postat av: Alexandra

Tack för kommentaren :)
Jag måste hålla med om att det inte går att inte komma ut från H&M utan en påse eller att inte beställa något från katalogen när den kommer. It's to die for.

2007-09-19 @ 23:00:15
URL: http://aleexaandraa.blogg.se
Postat av: Minna

Hm är bäst!

2007-09-20 @ 13:05:31
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: anna

Tack så mycket! Jag ska krya på mig! Fick ju ett filmtips av dig nu när jag läste på din blogg och har redan hunnit sett den... Den var jättebra men oj vad jag har legat och bölat...:-)
Va fint ni verkar ha dit ni har flyttat! Du har bra smak!!!

2007-09-20 @ 14:50:17
URL: http://anna79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0