Tre anledningar att älska bröllop

♥  Alla är så glada och kära - ja förstås om inte bröllopet verkligen suger och man har skittråkigt

♥  Man kan vara social och man kan skaka rumpa - förutsatt att musiken är bra, att man känner sig bekväm med folket eller är berusad

♥ Och nu kommer vi till det bästa..... GRATIS MAT!!!! Jag vet jag är ond ibland... can't help it

image122

Sitter och lyssnar på lite blandad musik.. plöstligt dyker "daddy DJ" upp.. kommer ni ihåg den? "Daddy DJ, please take me to the party, and let me dance along..."

Fick minnen från när man gick på högstadiet.. och lyssnade på Scooter och "fuck the millennium" och typ den där technolåten "Blow my whistle bitch". Nostalgi heter det.

Var ute o gick runt Växjösjön med Sophy idag, vi snackade på och fan vad snabbt tiden gick! Ska fan aldrig mer gå ut o gå själv... det är så DRYYYYGT!

Sitter o väntar på min tjocka Guldfisk som envisas med att jag ska vänta på honom. Han slutar jobba 00.00 så jag får vänta ett tag till. Han lovade att han skulle klia mig på ryggen om jag väntade... IN MY ASS att han kommer göra det! (eller "mi potito" som farsan säger). Allt kommer att sluta med att han ljuger och gnäller om att han har ont i axeln.. och där kommer jag få ligga o klia HONOM istället.

Jaja. livet som hemmafru är hårt. ser fram emot att börja jobba på måndag. Ska vara i växeln i tre veckor och sen på IKEA of Sweden i fyra veckor. spännande!

Nu ska jag fräscha upp mig lite... vem vet.. jag kanske slipper klia ikväll ;-D

Kommentarer
Postat av: Markalbertine

NICE AND WONDERFUL SITE

2010-12-02 @ 14:36:14
URL: http://markalbertine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0