Vaddå fruktskål?? här är min grönsaksskål!!!

Åhhh.. det ser ju alltid så fräscht ut med en fruktskål på bordet... skitsamma om frukten ligger och ruttnar, det ska ju bara se fint ut... eller??

I köket har jag min lilla grönsaksskål!! Grönsaker jag använder dagligen är just lök, vitlök och tomater (citroner också men det är ju en frukt..) OK jag erkänner... Mangon har jag bara lagt dit för att det ska se snyggt ut...

Just lök och vitlök är fina accessoarer i köket... Det känns väldigt höstigt också... typ "nu har jag varit i landet och skördat löken!" hehe... Sen kan jag faktiskt inte hjälpa att jag har jävligt snyggt och höstligt kakel ;-)

image126


Fin höstlig växt.. vet faktiskt inte vad den heter.. någon som vet?

image127


Min älskade radio, inköpt på Clas Ohlsson har jag för mig!!

image128

Någon dag ska jag till Sophys mamma och ta lite kort på hennes inredning och balkong... Den är så personlig och vacker!!! Något jag verkligen vill dela med mig av. Får se när jag får tid till detta.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Är denna retro radio bra? Är rätt sugen på den, men varit tveksam till det billiga priset, hur e kvaliten?

2007-09-20 @ 13:02:56
URL: http://www.skimmrandeguld.blogg.se
Postat av: anna nyberg

ohh vad mysigt ni verkar ha det :) hoppas ni har det bra? jag har ingen aning vart det ligger, du måste ju ta nån bild på huset så jag får se :)
Ja jag tycker det är dags att det blir en liten bulle du skulle bli världens bästa mamma ;) smakade maten bra igår ? :)

2007-09-22 @ 11:17:58
Postat av: Noamargit

Hello, This site is a brilliant idea!

2010-05-14 @ 11:13:22
URL: http://noamargit.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0