Bäst och Pest

Har blivit utmanad av MIA vilket är kul då det är första gången. Har inte hunnit med utmaningen men kör den nu. Den går ut på att visa det man är mest respektive minst nöjd med i hemmet..

Så här har ni mina kandidater:

Bäst: Vårat stora vardagsrum, dess inredning, öppna spisen och den härligt öppna planlösningen. Det fina ljuset, de stora fönstrena med spröjs. Högtalarna, TV:n Playstationet, myshörnan med kuddar, den fina entrén med den stora spegeln. Växten i den svarta krukan borta vid altandörren står bara där tillfälligt jag ska köpa en vit, större kruka till den. Jag låter bilderna tala för sig själva nu.

image534

image535

image536

image537

image539


Pest: Groventrén/tvättrummet. Jag blir inte klok på detta alltså.. Ingen ordning ingen logik och ingen plats att vika  eller hänga upp tvätt. Tvättmaskin och torktumlare är från 1993 och behöver bytas ut.
Det är inte alldeles förskräckligt.. det finns nog inget i huset jag tycker är helt förskrkräckligt. Men det är detta rum jag tycker minst om.

image538


Kommentarer
Postat av: susanne f

Hej
Hittat hit här för första gången via någon annans blogg......
Vilken fint vardagsrum ni har, till dig kommer jag gärna fler gånger
Ha en bra dag
//ssuanne

2008-04-07 @ 08:15:58
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad roligt att du antog utmaningen :-) Ni har det så himla fint hemma, tycker att erat vardagsrum är så mysigt och fint! Ha en bra måndag /Mia.

2008-04-07 @ 10:29:19
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis till ett väldigt fint hem! :) Hitta er blogg via google, är på jakt efter inspiration. Tänkte fråga, hur har ni gjort med högtalarna så att de sitter utan att några sladdar syns? Har ni 5.1 ljud? Funderar på om jag ska förbereda mina väggar med det, har dock en lägenhet (betong väggar)... Tack för inspirationen =) //Daniel

2008-08-04 @ 08:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0