Klappa kotte mothårs

Är det bara jag som är sånn här? Jag har insett hur mycket konstiga saker jag kan tänka på. Jag är en person som tänker mycket (snackar mycket också för den delen). Jag kan bli väldigt filosofisk om jag vill. Ibland önskar jag att jag visste vad andra tänker bara så att jag kan vara säker på att jag inte är den enda som har lite knasiga tankar..

Här får ni åtta sanningar som jag tänkt på under dagen:

* Det är ett helvete att dammsuga under en kontinentalsäng. Man borde bygga in en dammsugare i väggen under sängen som suger upp alla råttor så fort de kommer till liv.

* Tomater är inte en grönsak. Tomat är bär.. som tillhör fruktsläkten ungefär. Fascinerande.

* Ibland är jag så trött så jag tror att om jag hade haft barn.. så hade jag lagt dom bland smutstvätten för längesen.

* Jag sjunger alltid när jag lagar mat. Karlsson vill gärna tro att det är för att jag blir så glad när jag vet att det vanskas mat. Med andra ord att jag är glupsk.

* Jag tror snarare att eftersom jag är en glad människa och tycker att matlagning är tråkigt så blir det att jag sjunger för att lätta upp stämningen lite mellan mig och köksredskapen.

* Det är nog inte skönt att klappa en kotte mothårs.

* Skator är fina. De har runda och fylliga magar så man får lust att bita i dom!

* Jag var nog en katt i mitt förra liv

Kommentarer
Postat av: Michaelhedda

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-02-25 @ 10:13:05
URL: http://michaelhedda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0