Nu händer det grejer.

Ja nu är det mycket på en gång.. Äntligen börjar våra projekt sätta igång igen. Vi höll på som mest i höstas men nu har det stått stilla ett tag. Men nu ni!! Nu prioriterar vi exteriören lite mer. Så framöver kommer ni få se mycket bilder kategoriserade "exteriör"
Vi har massor med projekt på gång men jag kan ju inte berätta allt på en gång eller hur?

Karlsson är ute och fixar. Det låter som om han håller på och river ner hela huset.. Men här har ni bilder på vad det är vi håller på med.

image559

image560

image561

image562

Jajamensan! Nu åker det gamla staketet ner från altanen och upp ska ett nytt fräschare och modernare. VI hade tänk lägga ny trall också men vi får se. Kanske går det att slipa den gamla och behandla den. Den är från 1993 så den borde ju hålla ett par år till.
Så detta är ett av projekten vi håller på med just nu. Renovering av altanen. Längtar tills vi får inviga den. Vi har ju inte ens invigt grillen än! Dags att göra det också snart!

Just nu är jag på det där jäkla jobbet igen. De skickade mig dit i två dagar så det får väl gå. Men vissa som jobbar där är ju inte riktigt socialt kompetenta. Vill inte vara elak och snacka skit på något vis men man blir verkligen deprimerad av att folk undviker en och ignorerar en. Bara imorgon också.
16 grader idag eller vad var det?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hello cladde! Jepp minst 16 grader i vxö idag. uunderbart! Ser härligt ut med att det händer grejer hos er exteriört sett =) Jag har grejat lite balkongen idag, satt små kryddor bl a. Annars är det mest interiört som det händer lite hos oss nu...hm ;) ha det så gott o härda ut på jobbet!
/emma

2008-04-24 @ 20:23:04
URL: http://www.hemmahos-emma.blogspot.com
Postat av: sanna

Tack snälla Claudia för svaret! De tog bort jobbannonsen från Ams hemsida efter bara ett par dagar! Fick sen höra att det vällde in mail till dem så de var tvungna att ta bort annonsen...lönen är ungefär vad jag har förväntat mig men hoppas förstås att få en "tresiffrig" timlön:-). Trevlig kväll! mvh Sanna

2008-04-24 @ 22:04:42
Postat av: Johanna

Va kul att ni är på gång nu! Ser fram emot att få se bilder på vad som händer. Trevlig helg!

2008-04-25 @ 06:48:17
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: Mia

Svar: tack så mycket. Nu har jag fått svar på mitt lilla sjukdoms tillstånd, ringde till jobbet nu och där går det magsjuka. Aha, då vet jag vart man blivit smittad, de är alltså magsjuka ingen influensa. Typiskt. Vad kul att ni börjat med altanen. Ha en trevlig helg. Kram Mia.

2008-04-25 @ 09:26:05
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad roligt med en altanrenovering och vilka snygga solstolar ni har! Lider med dig, det är inte kul när man inte trivs på jobbet. Önskar att människor skulle kunna växa upp och inte bete sig så barnsligt! Kram på dig

2008-04-25 @ 12:49:10
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0