Tyst som en mus

här på bloggen. Har inte skrivit ett inlägg på hur länge som helst och ibland får jag nästan lite ångest över det. Men sanningen är att jag inte har haft något speciellt att blogga om. Inredningsmässigt då. Jag skulle kunna lägg upp en massa bilder på och tipsa om olika företag och dess produkter. Men det är inte min allra starkaste sida. Ska jag blogga så vill jag ha något att blogga om som KÄNNS RÄTT. Det ska inte behöva kännas krystat eller hur?

Jag har iallafall fått sängramen nu. Är jättenöjd med den! Har dock inte fått till några bra bilder men lovar att visa det snart. Dörrarna har kommit också.. inte till oss än, men de är klara. Så snart får lite lite dörrbilder också

Kan iallafall berätta något som kanske roar er. Det roade iallafall mig ganska mycket ikväll. Jag var ute och dansade idag, var ute igår också. Hade jätteroligt! Älskar ju att dansa, speciellt till RnB och reaggeaton. Så jag stod och dansade i min nya kjol som jag beställt från H&M. Jättesnygg pennkjol men slits bak. Har hela kvällen gått och oroat mig för den där slitsen eftersom jag valde att dra upp kjolen över midjan (så som det är modernt att ha) och slitsen hamnade lite väl långt upp. Alla sa att det inte syntes något och sen stack vi till terassen (ett utesälle där jag bor).

Jag hade dansat halva kvällen när T-pains "get low" pumpar ut i högtalarna. Det vill säga att när de sjunger "Get low low low low low low low" så ska man liksom gå ner dansandes. Det är då det händer. Kjolen spricker upp i bakdelen! Jag har alltid varit nöjd över den stora bakdel jag ärvt men ikväll förbannade jag den! Jag kände efter med händerna och insåg att den spruckit halvvägs upp till svanken. Desperat försökte jag dra ner kjolen men förgäves. Det jag fick göra var att dra kjolen åt sidan så att den spruckna slitsen hamnade vid låret. Det gick bra i en halvtimme men jag kände mig så obekväm i en så blottande kjol så jag ringde Karlsson (som förstås skrattade åt mig) och skjutsade hem mig.

Det är min kväll mina damer och herrar. Cladde i sprucken kjol.. och jag som aldrig använder kjol... Whyyyyyyy??!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare...inte roligt alls och så när man snyggat till sig med kjol och allt ska detta hända då..lider med dig! Har samma torka själv på bloggfronten just nu, det händer en del hemma, men inget värt att skriva om förrän det är klart, måla fönster är ju liksom inte skitkul att göra eller skriva om... Ha det bra! Kram!

2008-08-10 @ 14:01:27
URL: http://blushie.blogg.se/
Postat av: jenny

ibland är det ju så med inspirationen, ibland har man hur mycket som helst att skriva om och iband ingenting.



Måste erkänna att jag skrattade lite jag också när du berättade om ditt kjolmissöde. Du beskrev det så bra att jag såg det framför mig:-)

Kram/jenny

2008-08-10 @ 14:57:14
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Tänkte bara meddela att du kan fortsätta att följa min bloggtorka på ny adress! Lägger ner den andra! Kram!!

2008-08-10 @ 17:03:57
URL: http://blushieblush.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0