Domedagen

OK, jag tror att det här blir min undergång.

Jag har inte haft någon matlust på två dagar nu. Vill inte äta, är knappt hungrig.
Igår hade vi husvisning igen och vi var och åt på McDonalds medan husvisningen var. Klockan var fem och jag hade bara ätit frukost runt 10-tiden. Jag fick i mig knappt halva cheeseburgaren och 6 pommes. sen åt jag bara en fralla runt 22.00

Idag vaknade jag och var hungrig. Så jag gjorde en brakfrukost. Men fick bara i mig ett ägg, två sillbitar och en halv smörgås.

What is wrong with meeeeeee??!!!!!
Jag älskar ju mat!!

Nu lagar jag pommes och kyckling... jag kommer inte att äta... jag vet detta eftersom jag mår illa när jag tänker på maten.


Nej mamma, jag är inte på smällen.... keep on dreaming!


Här är jag på min väns fest. Jag är full, jag står på diskbänken och jag har hittat hennes gömställe i skafferiet!
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0