Hungrig och trött

Det enda positiva jag åstadkommit idag är att ha åkt ner till stan för att köpa linser... Oh, sen har jag även klarat tre låtar på HARD på Guitar Hero!

Idag ringde Åse från växeln (ex-jobb) och som vanligt ska hon ringa och jävlas och låtsas att hon är någon annan. Hon sa att hon hade läst min blogg och att hon behövde hjälp med att ta hand om gubben och putsa fönster... Jag TÄNKTE säga: "ska jag putsa din röv också?" Men jag vågade inte. Jag var bara 95% säker på att det var hon. =D Vilken jävla fegis jag är!!

Satt och läste lite horoskop idag.. tror ni på det? Jag är stenbock och jag tycker bara vissa saker passar in. Sen kan man känna personer som är SÅ typsika sina stjärntecken...

Kom in på en sida och så här står det om oss stenbockar:

Du är konservativ och rädd för att ta risker.
Du är kort sagt en feg fjolla.
Ingen stenbock har någonsin betytt något.
Du borde ta låsa in dig.

Härligt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0