Räkningar

Jaha där försvann drygt 12 000 kr till bara räkningar! Nu ska jag åka och handla julklappar också...

Så mina ärade gäster, om jag inte har en fiskdamm på mitt kalas och godispåsar till var och en så vet ni varför =D

Jag är på gott humör idag. Trots all skit som händer runtomkring en.... Enligt mig var livet en dans på rosor fram tills jag fyllde 22 år. Nu är det ganska mycket som suger rent ut sagt... Har en känsla av att någon straffar mig. (tittar misstänksamt upp mot himlen)

Jag vill bli liten igen. Jag vill springa ut i sommarvärmen direkt efter frukosten och leka med kvarterets alla ungar hela dagarna och bara springa hem för att äta o skita. Få vara ute lite extra länge när ens föräldrar hade gäster och satt på altanen och skrattade. För att sedan komma hem, helt slut, och somna.
Det är underbart att vara liten.

Jag vägrar o bli vuxen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0