Snälla jultomten...

...om du finns så önskar jag mig några saker

♥ Jag önskar mig en ny digitalkamera. Den behöver inte vara jättedyr men jag är jävligt trött på min bajskamera som glappar och hoppar över till videoläge när jag ska ta ett kort. Dessutom blir de flesta bilderna skitsuddiga och batteriet måste laddas jämt och jävla ständigt.

♥ Jag önskar att jag vann mer när vi spelar kort på jobbet, jag behöver inte vinna jämt... men jag är så jävla trött på att förlora jämt och då måste jag blanda och jag blandar alltid så dåliga kort till mig själv!! Och dessutom ger jag mina inkompetenta jobbarkompisar ett skäl att mobba mig!!!

♥ Jag önskar att folk som kör för sakta på vägarna fick mod och kunskap om att köra i rätt hastighet. Eftersom de fanskapen blockerar vägarna och skapar enorm irritation hos oss normala bilförare!! Jag är så jävla trött på att ligga bakom tanterna i 40 km/h på en 90-väg!!

♥ Jag önskar mig ett varmt skumbad. Ett varm skumbad och ett verktyg som håller mina tuttar under vattnet utan att jag måste sänka hela jävla huvudet under vattenytan!! För det är jävligt jobbigt när man ligger där i ett mysigt jävla bad och hela överkroppen åker upp så fort man tar ett andetag!

♥ Jag önskar mig en ny Audi S3. Inte för att jag behöver den. Jag vill bara ha den!

PS. Det finns faktiskt stunder då jag är lugn och snäll.... det borde du veta... bajstomte! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0