Snön smälter..

Maskeraden i lördags var sjukt rolig!! Det blir liksom en annan stämning på en sådan fest.. Jag har tyvärr inga bilder men det kommer väl med tiden då folk börjar dela med sig.

Vi har nu skrivit på papprena.. Vi har sålt huset! Vad slutpriset blev behöver vi inte gå in på men vi är väldigt nöjda med det.

Idag har jag varit ledig, imorgon blir det julmiddag på jobbet och sen är vi lediga till den 19 januari. Jag har nog aldrig varit ledig så länge vid jul, inte ens skolloven var så långa! Frågan är ju då om man ens får komma tillbaka till jobbet då eller om vi får gå hemma med full betalning fram till den sista mars.

Jag är redan trött på att gå hemma. Jag måste hitta något att göra. Jag är en rastlös människa. Någon som behöver hjälp med något? Vad som helst bara jag slipper sitta hemma... (Eller nja... inte VAD SOM HELST!)

Kommentarer
Postat av: Tjohalias blogg om inredning

Vad härligt att ni fick huset sålt!

Kram Sandra

2008-12-17 @ 00:17:17
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0