Vad i....!!

OK... nu är jag arg... varför i h*lvete kommer alla räkningar DENNA månaden??

Bilförsäkring, Fordonskatt, Radiotjänst (ja tyvärr), en saftig elräkning m.m.
Elräkningen ligger på drygt 4000:- och den största boven är vatten. VATTEN??!!!! Jag kan ju inte ens BADA utan att behöva stå och frysa pattarna av mig eftersom jag sedan måste duscha av mig i ISKALLT VATTEN!!! Grrrrrrrrrrr!!

Vet dom inte bättre??!! Det är jul och det är nyår och jag fyller år i januari?!! Aaaarrrgghhhhh!!!!
(Jag vet, det är inte deras fel, men det känns alltid skönare att skylla ifrån sig)

Kommentarer
Postat av: Kristinas Hus

Hej!

För att trösta dig lite.. Vi håller också på att sälja vårat hus, men dom som hade bestämt sig till 95 % backade ur i sista sekund så nu har vi ingen köpare, och vi håller även på att sära på oss men får bo ihop ändå! Känns sådär kul. Och jag pluggar och har csn, men får ingen csn denna månaden + att vi kommer ha 100000 räkningar. Huset, elen, vatten, försäkringar och gud vet vad.



Vi sitter ungefär i samma båt.

Kramar!

2008-12-18 @ 13:50:21
URL: http://xtina.blogg.se/
Postat av: Maja/Cactusvit

Ja fy för dessa räkningar! Jag tycker bestämt att december månad borde vara en räkningsfri månad! =) Kram Maja

2008-12-19 @ 13:15:46
URL: http://cactusvit.blogg.se/
Postat av: Liw

du är inte ensam kan jag meddela :/

2008-12-20 @ 22:21:41
URL: http://hilleshog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0