Hänger på..

..och gör denna lista jag med!


När fyller du år: 10 januari
Var i världen vill du åka: Uruguay (där min biologiska pappa bor), Italien, Barcelona, New York (ska jag fortsätta?)
Hur många syskon har du: Syster och bror, 14 och 12 år
Är du i ett förhållande: Ja
Hur länge isåfall: 5 ½ år
Hur många timmar sov du i natt: 4 timmar gick upp skjutsade Karlsson till stationen åkte hem och sov 4 timmar till!
Vilken är din favoritlåt: Oj.. det finns ju så många! Men måste säga Bohemian Rhapsody med Queen
Vilken bok läser du just nu: Ingen för tillfället.. men senaste var Harry Potter och dödsrelikerna
Vilken är din favorit serie på tv: Tittar knappt på TV.. men det blir oftast kriminalserier och inredningsprogram
Vad har du på dig: Svart, finstickad klänning och svarta leggins
Favorit snabbmat: Pizza
Favorit dricka: Mjölk =)
Vad jobbar du med: Ingenting fast för tillfället - men är utbildad inredare och butikskommunikatör
Vad gör du när du inte jobbar: Bloggar, spelar data/Tv-spel myser med sambon och umgås med vänner
Vad kallar dina vänner dig: Claudia, Cladde, Clåd, Bullen
Hur hade dina vänner beskrivit dig: Tramsig och glad
Vilken linje gick du på gymnasiet: Naturvetenskapliga linjen med personlig inriktning
Festar du för ofta: Nej, nästan aldrig
Uteklubbar eller hemmafester: Hemmafester
Vad åt du senast: Pyttipanna med sallad.
Vad klarar du dig inte utan: Karlsson (sambon), familjen

image436


image437
Bild privat: Föreställer mig själv och min moster  när vi tramsar (ja, hon är yngre än mig)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!Nu har jag kikat runt lite på din blogg.Vad mysigt ni har det=)Hit kommer jag fler gånger!Kram!

2008-02-04 @ 18:56:52
URL: http://www.minatrerum.blogg.se
Postat av: Jennie

Vilken fin blogg du har, och fina bilder.
Ha de bra / Jennie

2008-02-04 @ 20:46:45
URL: http://www.villaelvakulla.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar: Jo håller med om att ett modernt vitt bord skulle passa bra (det blir kanske ett köp i slutet av veckan) hihi

Vad roligt att veta lite mer om dig :) Kram Sandra

2008-02-04 @ 22:04:48
URL: http://tjohalia.blogg.se
Postat av: Linnea

Vi har tydligen födelsedag samma dag också!

2011-12-02 @ 14:07:18
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0