Det blev en löpare

Jag hade svårt att bestämma mig för vad jag skulle göra med tyget jag köpte på Åhléns.. Men det fick bli en bordslöpare.. Först tyckte jag att det blev för mycket mönster.. Men i och med att jag knappt har något mönsrat i köket så tyckte jag att den passade fint där. Speciellt nu när jag målat väggarna vita. Tyget var visst på REA också.. kostade in alls mycket.. det kostar i vanliga fall 80kr metern.. Och så har jag för mig att han sa 30% rabatt. Så det blir 56 kr metern (ok jag erkänner att jag använde miniräknaren).

Något som jag är väldigt arg på är att förra löparen (svart fuskmocka) har färgat av sig på bordet!!! Jag har försökt gnugga med en trasa och YES.. men det är just en rand som inte går bort!! PÅ MITT VITA BORD!!!! Klorin funkade inte heller.. usch det kanske jag inte skulle provat.. Jag får helt enkelt be om ett mirakel och hoppas att randen är borta imorgon. (eller hur).


image389

image390

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Ja visst är man knäpp?!! :)Stora bekymmer man har. ;) Roligt att ha en så originellt bord ju, ska du vara nöjd med. Gillar med de svarta krukorna mycket. Växterna gör sig bra i dom. Snygg löpare, gillar det tyget.

Kram

2008-01-23 @ 14:30:14
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Maria

Det blev jättefint. Kul med något som sticker ut lite, fast i lagom mängd, som din köpare gör. Du ska vara toknöjd! :)

2008-01-23 @ 16:59:04
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0