En lugn kväll ikväll..

..precis som det ska vara tycker jag. Vaknade sent idag och låg och myste i sängen läääänge! Karlsson var redan uppe och hade placerat sig vid datorn.. Han är ju alltid ledig fredagar när han jobbar kvällsskift. skööönt! Så han åkte och köpte en blueray-skiva eftersom vårt playstation har blueray-läsare.. Det blev en film som heter "Vänner för livet".. VILKEN BILDKVALITÈ!! Man ser verkligen skillnad på vanlig DVD och blueray.. Och med nya TV:n också! Filmen var för övrigt bra.. väldigt känslosam och fin film. Värd att se!

Gjorde en lätt korvstroganoff idag.. åt med sallad och fetaost (och ris förstås) Det har blåst och regnat ute och det är precis då som det är så skönt och man uppskattar att vara hemma och bara mysa och inte göra NÅGONTING! Det är en sådan här kväll då man bara ska krypa upp tillsammans, tända lite ljus, äta något syndigt och bara va.

Har precis tappat upp ett fotbad.. Det var ett tag sen jag tog hand om mina fötter (det ska ju göras en gång i veckan tydligen..) Tänk på hur mycket stryk ens fötter får ta egentligen. Och vi tjejer kan ju vara väldigt duktiga på att ta hand om våra ansikten, våra naglar (jag är dock ett undantag ang. naglar) och vårt hår.. Men fötterna då?? Idag tänker jag tacka mina fötter och be om ursäkt för allt de fått stå ut med.. Så för att gottgöra detta ska de få ett bad, lite rehabilitering med fotfilen och en massage med fotlotion!

Ha en mysig fredag allesammans! =)


image410

image411

Kommentarer
Postat av: MO

Åh vad du skämmer bort dina fötter, fast det ska man ju göra, är jättedålig på det. Ser skönt ut...Fin tv.:n är å inlägget innan, kram

2008-01-26 @ 18:24:05
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Eirikjessica

good job please keep on the good work

2009-03-23 @ 08:30:27
URL: http://eirikjessica.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0