Nytt från Åhléns

Vad fasen är det frågan om?? Man bara loggas ut från bloggen hela tiden.. och det tar evigheter att ladda upp bilder?? Måste vara överbelastad så här dags på en söndag? Tur att jag slapp skriva om hela inlägget.

Ja, då tänkte jag bara visa mina senaste inköp från Åhléns..
Först ut är skålen.. Jag tror iförsig att det är en soppskål men vem har sagt att det inte går att använda som dessertskål? Silvrigt mänster både på in- och utsidan.. De svarta Fiona skålarna som jag köpte för ett tag sen (se tidigare inlägg) lämnade jag tillbaka, tyvärr.. Det fanns nämligen inte tillräckligt många kvar i varuhuset.. Så jag valde des

image341



image343

image344


Hittade detta tyget bland stuvbitarna på Åhléns, och då är det ju 30% rabatt.. Svart fuskmocka kostade mig 21 kr och jag sydde en bordslöpare av det. Blev väldigt fint.. men jag har märkt att det färgar av sig lite på det vita bordet.. Inte bra.. men det går ju bort med trasan

image345

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0