Ordning och reda

Jag var och gjorde ett arbetsprov idag. Var på intervju i fredags och jag tyckte att det gick bra. Jag frågade hur många som varit där och gjort arbetprovet och vi är tre stycken som sökt tjänsten som butikskommunikatör. Jag frågade regionskommunikatören hur hon tyckte att det gick och hon sa att hon tyckte att det gick jättebra men att de andra två också var verkligt duktiga och att det skulle bli ett svårt beslut. Beslutet skulle tas idag och jag får reda på det imorgon.. Vi får se. Ni kommer att bli uppdaterade. Det som jag tyckte var roligt var att de ringde upp mig och frågade om jag var intresserad. Nåja..

Som jag skrev igår var jag och köpte tvålpump och en pump för diskmedel idag från Cult design. Det var svårt ska jag säga! Så mycket fint och så många olika variationer det finns. Jag stod nog där i en halvtimma innan jag bestämde mig för vilken kombination jag skulle ha. En lite tråkig (simpel) kombination bestämde jag mig för. Jag hade velat ha en färgklick av något slag. Kankse en limegrön kub eller illrosa värmeljushållare på brickan.

Men vårt kakel tillåter inte det riktigt. Titta på bilderna så förstår ni. I framtiden vill jag byta ut kaklet mot en mer naturlig färg som svart, grå eller vit. Jag ville inte ha en träbricka då den kommer att komma i kontakt med vatten, vilket inte är särskilt bra. Så det fick bli den vita porslinsbrickan. Funderade även på att ha en vanlig svart eller vit värmeljuskub men tyckte inte att funktionen passade, varför tända ett ljus vid diskborsten?


image418

image419

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å vilken dröm att arbeta som butikskommunikatör. Är du utbildad inom det? Det blev jättefint med Cult ju. Om du är trött på kaklet så köp billack och måla kaklet. Det blir kanon. Hälsningar sandra

2008-01-28 @ 18:48:21
URL: http://hemochinredning.blogg.se
Postat av: Linda P

Halloj! Tack för titten på bloggen. Om du går in under kategorien "Hemma" och letar fram vårt kök kan du se hur jag målat vårt kakel :)

2008-01-28 @ 19:05:08
URL: http://livinglikelinda.blogg.se
Postat av: Sofia

Mysig blogg! Ni verkar ha det jätte fint hemma!

2008-01-28 @ 22:01:35
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Malin Inspiration&design

Kalassnyggt med svarta pumpar. :)

2008-02-01 @ 09:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0