Planering av sovrum

Ja.. vi gjorde ju om vårt sovrum för inte så längesedan.. Men jag tycker inte att jag fick till det riktigt.. Sovrum har ju en tendens att bli lite väl avskalade, vilket iförsig är ganska skönt eftersom det är rogivande.. Men jag tycker inte att jag fått till stilen riktigt och det ser halvklart ut... Så jag har minsann lite planer på hur det skulle kunna bli bättre.

När jag jobbade på IKEA under deras utställning såg jag en sänggavel som var hur fräck som helst! Nu kan jag inte bli stämd eftersom denna inte finns eller kommer att finnas i sortimentet.. Den är nämligen byggd av hantverkarna, ihopsnickrad av spånskivor, spacklad och målad. Den är enkel och väldigt praktiskt eftersom man slipper sängbord och sänggaveln passar bra till kontinentalsängar. Dessutom kan den målas om!

Tyvärr kan jag inte visa bild på den eftersom bilden jag tog är tagen med mobilen och jag har ingen datasladd till mobilen. Så fort Karlsson får tillbaka sin mobil (lagning) skickar jag den till honom och fixar in den på datorn.. Men här får ni iallafall se hur jag hade tänkt mig sovrummet och kanske en idé om hur sänggaveln ser ut. (Är medveten om att skjutdörrarna kanske inte passar in till 100% men nu finns dom där och där skall de förbli). Kanske några vepor som ramar in det stora fönstret också??

För att se bilder på hur vårt sovrum ser ut nu gå in på kategorin "# Master bedroom"



image360


image361

image362

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, det ser riktigt fint ut! Vart har du gjort dessa skisser? :D

2008-01-17 @ 15:24:01
URL: http://www.modeblogg.adnic.com
Postat av: Malin

Assnyggt! Det är något liknande den sängramen jag vill att gubben ska bygga! :) Kram

2008-01-17 @ 17:49:46
URL: http://inspirationsdesign.blogg.se
Postat av: Saidtindra

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-02-02 @ 14:57:23
URL: http://saidtindra.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0