Runda på stan

Kände faktiskt för att gå på stan lite idag.. Och det skönaste är ju faktiskt att gå själv. Man får titta hur länge man vill och man behöver inte gå in i affärer som man inte har något intresse av. Kände att det var dags att köpa lite nya lakan.. De man har nu är ju ganska slitna. Så jag passade på att gå till Hemtex som har 50% rea på nästan hela sortimentet! Köpte där satinlakan för 174:50 kr. Vita örngott hade de slut på så det fick bli en runda på Åhléns. Och där hittade jag förstås ett jättefint tyg som jag inte vet vad jag ska göra med.. inte än iallafall.

På Lagerhaus träffade jag på en väldigt fin servetthållare för 159 kr. Den fick följa med hem. Skönt att bara komma ut på stan och titta lite.. Fanns så mycket fina saker men som kanske tur är så sa min ekonomiska uppfostran ifrån ett antal gånger. Lite måtta får det vara!

image384

     

Jag undrar om man ska sätta servetterna som på första bilden eller ihopvikta som på andra bilden? Andra bilden ser faktiskt bättre ut. Och tyget som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Första tanken var att klä om en låda.. men det ser faktiskt fint ut på matbordet =/ Jag kanske ska åka och köpa mer helt enkelt?

image388

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka fina saker du fyndat. Och jag håller med dig helt och håller, de är så skönt att få gå själv och shoppa :-) Det är de bästa. Fast ibland är de roligt med sällsap oxå. Ha de så bra. /Mia

2008-01-21 @ 19:48:20
URL: http://www.smultronkyzzar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0