Happy birthday toooo youuuu

Idag är det min mamis födelsedag! 42 år fyller hon och vi firade här, hemma hos oss. Vi har lite mer plats om man säger så =D
Nu står Karlsson och Mami och "bråkar" i köket. Det är kul att de kan kivas med varandra, båda ropar på mig, ni vet som barn ropar när de vill skvallrar; Mammaaaaaa!!

Nu har de flesta åkt och det är bara min mami och min morbror kvar. ska strax skjutsa hem henne och hennes presenter och sen ska nog jag och Karlsson ut en runda..

ÄLskar min mami så oerhört högt!! hon är inte bara en mami, hon är min bästa vän också. Grattis tjockis!! =)

Här är våra presenter till henne (tavellisten och värmeljusen i bakgrunden är mina)
I paketet ligger linne och kofta.




Mitt hemmagjorda födelsedagskort.


Kommentarer
Postat av: Anne

:) Låter toppen att ni har så bra förhållande. Snygg paketinslagning!

2008-07-30 @ 14:36:01
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Mia

Mysig dag verkar ni ha. Oh tjena vad kreativ du var som fick ihop ett kort själv!



Kram Mia

2008-07-30 @ 21:58:42
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Nancy

hej, hej! ville bara saga din blogg ar underbar!! Har snokat runt lite :) Ar pa G me en ny lagenhet och har lite svart me att inreda inte min falt precis. Av misstag hittade jag din blogg, Tur hade jag:) Fick me mig massa tips!! tack for en underbar BLOGG!!

2008-09-04 @ 16:20:37
URL: http://nancy.blogg.se/
Postat av: Mami

Jag hade jättekul hemma hos dig på min födelsedag mi bebé, tack för presenterna. Men den bästa presenten jag har fått är du min ängel. Jag och Karlsson tycker är ganska kul att j----med varandra, han är ju söt och tjock och snäll.

kram till er

2008-10-26 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0