Romantisk/Amerikansk stil

Gick upp imorse och skulle ta mina p-piller. Det var dags för tisdagens piller och jag blev stel, tänkte "Shit, nu glömde jag ta tisdagens piller, eller är det verkligen onsdag idag? Vad fan är det för dag?".
Jag greps av en oförklarlig men obehaglig panik. Helt otroligt egentligen vad beroende man är av att veta vilket tid, dag etc. det är.
Nej jag har inte semester denna veckan. Manpower har bara inte hittat något uppdrag till mig denna veckan. Nästa vecka börjar min semester. Nu går jag på garantilön. Skönt!

Om jag har tur idag åker vi till IKEA, jag och Karlsson. Han fick ett ryck igår och började rensa och städa garaget (jag älskar när han får sådana ryck =D) Och han är missnöjd över att vi inte har investerat i ett grovförvaringssystem. Så jag, listiga räven, sa att det finns på ikea (vilket det gör så jag ljög ju inte). Enda nackdelen = jag åker med honom =/ det blir ingen shopping då om inte han samtycker.

Har verkligen fokuserat mig på sovrum den sista tiden när jag surfat på Internet. Gick in på ILVA.se idag eftersom jag kände att det var längesen sist nu och blev som vanligt kär i några produkter. De har så mycket romantiskt/klassiskt där. Men mest reagerade jag nog på dessa bilder.
Nästan lite amerikansk stil över det. Stort och maffigt. Läckert!




Kommentarer
Postat av: Malin

Den stilen gillar jag:) Romantiskt och pampigt. Fin fint! Kram

2008-07-15 @ 16:31:17
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: newhill

Tänk vilken bra vän du är claudia :)

2008-07-15 @ 20:01:09
URL: http://newhill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0