Säng på gång?

Jag har varit VÄLDIGT frånvarande här på bloggen sista veckan. Anledningen: Jag har semester =D
Och eftersom vi målade om huset, gjorde om verandan och la ny marksten INNAN semestern så har vi inget huspyssel kvar just nu. Vi försöker återhämta oss och smälta in allt vi gjort nu under våren.

Jag har dock, bakom ryggen på Karlsson, tittat lite på eventuella sängfronter som skulle kunna passa vår kontinentalsäng =D. Det är ju ibland svårt att hitta en sängram till de sängarna eftersom de är så höga. Jag har hittat två kandidater. den ena bättre än den andra. Den första kommer från Ellos och finns i svart och ek också. Den är 105 cm hög. Hade varit optimalt om den hade varit lite högre men den funkar nog. Vi är inte mycket för sängbord så denna passar utmärkt!



Här är den andra kandidaten från Mio Möbler. Den är 98 cm hög. Så jag tror att den går bort. Men ändå värd att visa.



Frågan är ju nu.. om jag ska köpa i vitt eller svart.. Väggarna i sovrummet är ju vita och krukorna i fönstret är svarta.. Så det lutar mot svart hela tiden. Men vitt är ju så snyggt och funkar med det mesta. Beslutsångest =/

Förresten.. Har sommaren redan varit här eller väntar vi fortfarande på den?
Sommaren är så opålitlig. Därför är det skönt att favoritårstiden är hösten... Man kan alltid lita på att den kommer =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart man ska ha semester! Och ni har ju varit så duktiga och gjort klart allt före semestern och då får man njuta, själv får man måla och feja hela semestern lång, men det gör inget för det är faktiskt roligt! Ha en skön semester och så håller vi tummarna för att sommaren kommer snart!

2008-07-20 @ 17:04:34
URL: http://blushie.blogg.se/
Postat av: Z-R

Skönt med semester....



Jag hade valt vit sänggavel...älskar vitt..Kollade in själv på den gavlen på ellos....



Tur för er som blev färdiga med era projekt en annan får hålla på som en galning, men samtidigt är det så roligt när det blir så stor skillnad.....



Har en trevlig semester....



Kram Z-R



2008-07-20 @ 21:37:54
URL: http://hemoinredning.blogg.se/
Postat av: Anki

Den från Ellos var ju inte tokig, tror att svart skulle bli snyggt hos er om mycket annat är vitt.



Njut nu av semestern!

2008-07-22 @ 09:21:57
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com
Postat av: Lindisen

Hej! Vilken underbar blogg du har, tonvis med inspiration! Jag håller själv på att fixa lite i min nya lägenhet, så en smygtitt på hur ni har det tackar jag för! :)

2008-07-22 @ 11:35:07
URL: http://www.absolutglam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0