Glad Midsommar!

Klockan står just nu på 23:42 så det är ännu inte försent att önska alla en Glad Midsommar! Hoppas att ni har haft en trevlig kväll med folk ni tycker om och ätit gott. Hoppas även att ni har tagit det lugnt med spriten så att ni inte är allt för bakfulla imorgon eller hittar på något dumt =). Är ni ute på vägarna, kör försiktigt. Det är bättre att ni kommer hem lite senare än att ni inte kommer hem alls.

Själv har jag spenderat min midsommar hos Karlssons mami med några av deras släktingar. Det har ätits gott och det har varit ett mycket trevligt umgänge. Tack så mycket för en trevlig midsommarafton! Vi kom hem för några timmar sen. Jag har mått lite dåligt. Dock inte på grund av alkohol då både jag och Karlsson är nyktra idag. Men min allergi verkar ha försämrats. Jag hostar otäckt och det gör ont i bröstet och ibland rosslar det i luftvägarna när jag andas. Hoppas det inte blir värre bara.  

Nu ska vi nog bege oss ut en runda. vi är lite rastlösa och behöver lite frisk luft. Så vi ska nog ut på promenad och känna den underbara lukten av blöt asfalt. Kram på er!


Egen bild.

Kommentarer
Postat av: Sus i Hus

Hoppar bara in och önskar dig en fortsatt skön midsommar helg. Hoppas att allergin har gett sig lite. Kram

2008-06-22 @ 11:57:50
URL: http://susihus.blogg.se/
Postat av: Maxdaniella

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2010-06-17 @ 09:59:50
URL: http://maxdaniella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0