Gren i Finentré

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om resultatet. Igår fick jag hem mina blomkrokar och blev ivrig att sätta igång med målningen vid finentrén. Min tanke var att blommorna ska sitta på en målning av ett träd eller gren eller liknande. Gissa om man fick beslutsångest??
Jag hittade dock ett mönster på internet som jag använde mig av. Eftersom jag inte har en overhead så fick jag måla med fri hand och bara ett papper i handen (som jag hade ritat mönstret på direkt från skärmen).
Jag vet inte helt ärligt om jag gillar resultatet. Väggen har en räfflig yta och är svår att precisionsmåla på.

Det jag iallafall vet är att det blir en wow-upplevelse när man ser den. Det jag även vet är att det blir för mycket om man står och tittar länge på den. Å andra sidan så är det inte meningen att man ska stå och beundra den i timmar. Man kommer in i huset, tänker "wow", hänger av sig ytterkläder/väskor och går sedan vidare.

Snälla, vill ni ge mig uppriktig feedback? Kritik är nyttig oavsett om den är bra eller dålig.


Blomkrokarna kommer på plats så fort färgen har torkat.



Tack för uppmuntran att handla via Internet, det gick ju jättesmidigt och jag är jättenöjd med krokarna!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker blommönstret var superläckert! Kram

2008-06-06 @ 13:48:51
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag tyckte det var: WOW, vad häftigt.

Riktigt läckert. Det kommer bli superbra med blommorna på sen.

Klart du ska ha detta kvar.



trevlig helg

kram

2008-06-06 @ 17:15:56
URL: http://godisfrun.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag håller med Malin, det blev riktigt läckert! Kram Sandra

2008-06-06 @ 18:43:24
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Lisa

Mycket bra!! Du är verkligen jätteduktig. Vem står och stirrar på en vägg en halvtimme när man kommer in?

2008-06-06 @ 20:41:28
Postat av: Sandra

Jag tycker väggen blev riktigt bra. Jag tycker att du ska vara helnöjd. Och med dom fina krokarna kommer det att bli ännu bättre :) Hälsningar Sandra

2008-06-06 @ 22:07:33
URL: http://hemochinredning.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh jag tycker att det är SÅÅÅÅ fint. Tjusigt gjort så på frihand och snyggt att det går förbi hörnan lite. Tror också att krokarna kommer göra den ännu snyggare! KRAM

2008-06-06 @ 22:15:00
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: madde

jag är imponerad - var nöjd, :) men OM du ledsnar så e det ju hur lätt som helst att måla över...:)

2008-06-06 @ 23:19:27
URL: http://madelaines.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design

I like it! Coolt och annorlunda. Det är ju inte så att man står kvar där och "glor" särkilt länge heller. ;)Så att det blir jobbigt menar jag.



Man får en wowupplevelse och sen blir man sugen på att se resten av huset. Jag gillar knopphängarna mycket. Passar ju förträffligt där. Du ska va nöjd!!!



Å ett svar från min blogg. :)





Claddes Inredning; Det verkar inte vara många som firar. Ingen jag har pratat med iallafall. Vad mysigt med grillning, OCH gott. :) Jasså du har åkt på kreativitetssjuka haha. Den har jag för det mesta känns det som.



Visst det är ju bra och så för man är effektiv men jag kan bli trött på mig själv när jag känner att "vad kan man nu pyssla med då?". Skulle behövt en "offknapp" i bland. :)Jag har alltid varit sån när det gäller hemmet. Lycka till med tavlan! Glöm inte att visa sen. :) Kram

2008-06-07 @ 09:07:46
Postat av: Jenny

Otroligt häftigt! Det där ska du behålla tycker jag! Super smart idé med krokarna också! Kramar!

2008-06-07 @ 09:21:40
URL: http://blushie.blogg.se/
Postat av: pia.b

Det blev ju jättebra, kommer passa perfekt ihop med krokarna! Pia

2008-06-07 @ 18:43:35
Postat av: Zara

Hejsan Tjejen !!



Har suttit och tittat på din Blogg nu flera dagar irad.

Ska nämligen till att flytta om 1 månad och din sida är toppen för att få lite tips och ideér.

Målningen du har gjort i hallen, vart på nätet hittade du den.

Vill ha en likadan fast ev i en annan färg :)

Tacksam för svar..

Varma Kramar /// Zara

2008-08-28 @ 10:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0