Iittala ljuslyktor

Japp, så var jag en i gänget och köpte mig några Iittala värmeljushållare. Var ju i Göteborg i helgen som sagt och "råkade" halka in på Åhléns city.. klart jag skulle köpa dem då! Jag skulle gärna ha gått och strosat där lite längre.. men med två grabbar som ville kolla på kläder så blev det lite stressigt. Ångrar faktiskt att jag inte köpte en röd lykta... eller gul.. för att "ta upp" färgen i kaklet. Nåja, det är aldrig för sent.

Liseberg hans också med.. jajamensan! Jag har blivit så klen i magen.. Skyllde på att det är tradition att åka berg-och.dal-banan först... Men sanningen är snarare att jag ville åka något "lätt" för att se hur klen jag har blivit.. Jag skrek som en stucken gris.. Ändå envisades jag med att åka Balder och Kanonen också.. Jag trodde jag skulle dö! Min stackars lillebror, kusiner och mostrar skämdes säkert över att jag skrek mest och högst hela tiden. =D hihi..
Riktigt kul hade vi iallafall..

Nästan precis hemkommen från jobbet. Karlsson ligger och sussar i sängen.. Skulle ta en powernap sa han... men i 40 minuter?? Nu får det räcka.. ska äta köttfärssås nu, igen.. =)






Kommentarer
Postat av: Dinka

Kikar in!

Fina kivisar...Vill med ha de i frostad glas och en Marimekkko skål till det.



Kjam!

2008-06-30 @ 18:09:44
URL: http://dinki.blogg.se/
Postat av: dahlarna

Fina! Jag FICK en sådan ljuslykta, en grå, GRATIS bara för att jag fyllde i min mailadress på Fabriksbutiken! Mailadressen skulle användas till att bjuda in till VIP-kvällar & skicka nyheter till. Vem vill inte veta sånt??? Och då dessutom få en ljuslykta helt gratis! Konstigt - men jag klagar inte.. :-) :-)

KRAM!

2008-06-30 @ 18:09:50
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0