Småförvaring för smått och trams

Jaha, då var det söndag. Ser fram emot att gå till jobbet imorgon. Hoppas att jag får köra truck =) jag har nämligen fått börja köra nu två dagar förra veckan. Det gick över förväntan faktiskt, för att inte ha någon truckvana alls. Lönen är bra så jag hoppas att jag får stanna (gå ifrån manpower). Sen får vi se när jag hittar mitt drömjobb som inredare. Det regnar ju inte inredningsjobb i denna staden precis =)

Men så länge jag trivs hyfsat med arbetsuppgifterna, får en bra lön och det viktigaste; har bra arbetskamrater så gillar jag jobbet. Helt otroligt vad arbetskamrater kan lyfta respektive sänka ens jobb.

Idag har vi farit runt som galningar. Åkt hit och dit, köpt en ny DVD-spelare, köpt nya T-shirtar (jag har färg på alla mina) och handlat mat. Hann med middag och fika hos Karlssons mami också. Köpte hem dessa små förvaringslådor från Hammarplast, köpta på Citygross. Har placerat dem i en IKEA förvaringslåda och kan nu sortera på armband och halsband, hårband och örhängen. Inte världens inredningsförändring precis men en väldigt funktionell. De kommer i 6-pack och kostade runt 27 kr.







Synd att Sverige klantade till sig på slutet igår.. så skrattretande. Denna veckan jobbar jag dag så jag missar inte matchen på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Emma

hello!!

Vad fint det verkar bli, allt som ni donar med där i huset (o utanför huset)! Måste vara uuuunderbart att ha hus nu på sommaren när grillsäsongen är kommen. det är det jag drömmer om mest, att kunna gå ut på gräsmattan barfota och bara känna gräset mellan tårna!

ha det så gott! /Emma Växjö

2008-06-15 @ 20:04:13
URL: http://www.hemmahos-emma.blogspot.com
Postat av: Lisa

Bra med förvaring som gör att man lättare hittar sina pinaler. Jag har inte full koll på min förvaring riktigt..kanske för mkt skit? haha

2008-06-16 @ 20:04:47
URL: http://lisenis.blogg.se/
Postat av: Hanna

alltid bra med förrvaring:) Hoppas du få en trevlig kväll :)

2008-06-17 @ 20:07:43
URL: http://hannis84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0